رفیق بی تو فردایی ندارم"
نوشته شده توسط : سمیرا جون

امروز براتون شکلک های قلبی اوردم ... خیلی زیبا  وعشقولانه ...


امیدوارم لذت ببرید ... وبرای زیباتر شدن وبلاگتون ازشون استفاده کنین ...


نظر هم که یادتون میره همیشه ...


تصاویر کامل رو در ادامه مطلب مشاهده کنید ...



beat2

beat3

beat4

beat5

beatingheart

سلامي به گرمي آش رشته كه روش با پياز داغ نوشته ررفففقق (رفيق) غم دوريت من و كشته$
 
                            (شعر0)
 
اري آري اري
 
آري منم عاشق گلي بازماده از آب
آري منم ان فرد عقب قافله
اري منم عقب مانده از بازي زندگي
اري منم همالن عاشق
اري منم همان عاجز بي كس
اري منم عاشق مجهول ايكس
اري منم معادله ي حل نشده
اري اري اري
اري خودمم ديوانه
اري خودمم بيچاره
اري منم همان عشق در به در تنهاايم
ار ياگر نگفتم چون كه هستم نامرئي
ار يمنم همان نامرئي ايكس زندگي
اول بازي ها هميشه برنده ام اخر بازي كه مي شه از دور دوم خارجم اري منم كودك بي پروانه
ار ي منم همان اهريمن زيركانه

 

       

 

 

 

                           تنها
دلي دارم پراز غم دلي دارم پراز درد بي نيازم دلي پرازغصه عالم عشق عاشق معشوق مجهول دلي پيدا روحي غمگين انتظار دل شكسته دل خون اسير دل دارم عاشق عشق معشوق جمع شوند چون شوند قطره قطره ي دريا دلي بي اشك پر از خون
.0.0.00.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0
احساساتي فكر كن .:پياز آنقدر غم وغصه دارد كه هركه پاي دردودلش مينشيند ناخواسته مژه هايش پر از آب ميشود.
.0.0.00.00000000000000000...........000000.0.00.00.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.0.000000...
گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آيد گفتم كه ماه من شو گفتا اگر برآيد ......................................................................................


 


 


 


 


 


 


 

ILOV YOU      RAFEGH             

 

 

 

 

بازيگران ايراني

 

Tanha uam

اون كه هميشه عاشق اسمونه هميشه زمين ميخور ه.

 

بردوش دلم بار غمت سنگين است دور از تو هميشه قلب من سنگين است.

 

 

به اندازه ي غمهايم دوستت دارم از طرف قلبي كه غمگينش كردي..

عکسهای جشنواره فجر, نیوشا ضیغمی

رفيق با تو هستم

نه شاعرم تا بتونم واسه نگاهت غزل بگم / نه قادرم

تا بتونم واسه چشات قصه بگم

فقط اینو خوب میدونم تا زند ه ام تا جون دارم دوست

 دارم . . .

 

دوستی هدیه ای یپیچده در روبان نیست که کسی روز تولد به کسی هدیه

کند .دوستی قلب من و این دل توست که در این راه بهم هدیه کنی

 

دگر حس شقایق را نداری ، هوای قلب عاشق را

نداری و از چشمان خونسرد تو پیداست

که دیگر حس سابق را نداری . . .

ماشين اخرين پايين

عکس های الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر

 

 

به كدامين جرم حكم صبر برايم صادر شد جرم من عشق بود!!!!!!!!

 

LOVE

روي مرواريد اشكم قصه تو را نوشتم تا كه ادمها بدانند تويي تنها سرنوشتم /؟/؟#

LAB

چهار چيز كه نمي توان هرگز آنها را باز گردانند ::::::::؟سنگ پس از رها

 عکس های الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر

 

 

پرنده اي بودم اندر قفس صياد ازادم نكرد    اري منم همان چوب زنده
شدم حالا زغال سياه سوله

www.picact.com عکس جدید بهنوش بختیاری

 

؟؟پرودگارا ناتوان بودم ياري ام كردي !!!گمراه بودم هدايتم كردي زشت بودم نگاهم كردي آلوده بودم پاكم كردي اسير بودم رهايم كردي انگشت نما بودم انگشت شمارم كردي امروز بشكرانه اين همه لطف تو را سپاس گذارم وبر اراده ات گردن مينهم*!!!!!!*

 

 





:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: